lauantai 23. kesäkuuta 2018

Astetta paskempi keissi

Ihan heti alkuun, painosta ei ole mitään hajua koska eilen illalla tuli otettua keittoa senverran, että aamulla ensimmäinen asia mikä mieleen juolahti oli darrasafka ja sitähän sitten syötiin. Hävettää. Ensviikko voisi olla jonkin sortin tsemppiviikko. Yritän elää aika pitkälti jollain kotona syödyllä lämpimällä ruualla ja cola zerolla. Pakko saada edes muutama kilo äkkiä pois, jotta motivaatio pomppaa kattoon.

Sitten muihin juttuihin. Eli siihen, miten olen kusessa parhaan ystäväni eksään. Well done, as always, Daisy! Ystäväni oli siis kyseisen jätkän (kutsutaan häntä nyt vaikka Artuksi) kanssa yhdessä varmaankin kuudesta yhdeksään kuukautta, en ole ihan varma. Nämä erosivat joku kuukausi tai kaksi sitten. Olen aina pitänyt Arttua todella hyvänä ystävänäni mutta nyt kun jälkeenpäin miettii, taisin olla tähän kusessa jo silloin, kun tämä oli ystäväni kanssa kimpassa. En vaan koskaan antanut tunteilleni mitään tilaa, koska kyseessä oli kuitenkin paras frendini.
En varmaan muuten kirjoittaisi tästä, mutta tänään oli vaihteeksi jotenkin niin hyvä päivä, että tuntuu että pyörryn. Hengailtiin yhden hyvän ystäväni kanssa tuossa illalla ulkosalla, istuttiin katsomassa aurinkonlaskua rannalla ja käveltiin ympäriinsä. Jossain vaiheessa tämän poikaystävä ja tämä Arttu liittyivät mukaan ja ajoimme tämän frendini poikaystävän luo nelistään chillailemaan. Katseltiin vaan netflixiä ja jauhettiin paskaa. Oltiin kaikki ihan jäässä, joten nappasin sohvan reunalta viltin eikä mennyt varmaan puoltakaan minuuttia, kun Arttu tunki saman viltin alle. Oltiin kuitenkin toisilla puolilla (harvinaisen pientä) sohvaa, joten ei siinä mitään. Tämä lepuutti jalkojaan mun sylissä, heitti läppää ja näytti about jokaisen instagramissa vastaan tulevan meemin mulle.
Tiedän, että tää kuulostaa jotenkin ihan pelleilyltä ja urpolta, varsinkin kun oon luonteeltani tällainen toivoton romantikko. Tunnelma oli kuitenkin koko ajan jotenkin todella tiivis, kun ystäväni ja tämän poikaystävä loikoilivat sängyllään sylikkäin ja minä ja Arttu siinä sohvalla ja äähhh en edes tiedä.

Ihan tällaista omaa pohdintaa; en ole koskaan käsittänyt sitä kaverin eksään ei kosketa -sääntöä. Omasta mielestäni olisin kyllä ihan fine sen kanssa, jos joku ystäväni alkaisi seurustella mun eksäni kanssa (kyllä, mulla on ollut vain yksi poikaystävä, that's how much of a loser i am). Olisin lähinnä vain onnellinen ystäväni puolesta jos hän olisi onnellinen, kenen kanssa tahansa.
Yritän nyt tällä vaan hakea sitä, että jos minä surkimus jostain syystä kiinnostaisin tätä kyseistä kaverini eksää, niin olisikohan ok aloittaa tämän kanssa jotain syvempää? Kaipaisin tähän kovasti jonkun muun mielipidettä, mutta oikeille ystävilleni en tästä uskaltaisi puhua. Mitä mieltä olette? Arvostaisin kovasti, jos edes joku kommentoisi ja auttaisi mua D:.

Ei mulla kai hirveästi muuta asiaa tänään ollut. Pääsin tosiaan torstaina jatkamaan kesälomaani ja oon vaan ottanut iisiä. Kaikki on sillai ihan okei :3

Jos ensiviikon loppuun mennessä tavoitteena olisi olla vaikka 60 kilossa? Oon kuitenkin niin turvonnut, että toi lähtisi varmaan ihan kohtuu helposti...




<3 Daisy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti