perjantai 29. kesäkuuta 2018

Turha tilannepäivitys

"Ensviikko voisi olla jonkin sortin tsemppiviikko. Yritän elää aika pitkälti jollain kotona syödyllä lämpimällä ruualla ja cola zerolla. Pakko saada edes muutama kilo äkkiä pois..." - Minä lauantaina.

Paino ei ole pudonnut yhtäkään kiloa. Tänä aamuna painoa oli 63.1kg. BMI 21.08. Oon yks paska vitsi :D.
For real tho, pakko saada itseni kuriin. Oon ollu tällä viikolla senverran paljon himassa, että ruokaa on tullut mussutettua ihan liikaa. Ensiviikolla voisin yrittää olla kotona niin vähän kuin mahdollista. Säidenkin pitäisi silloin olla ihan hyvät. Tänään olen hörppinyt 1/2 lasin smoothieta, ja kohta luvassa on vähän sushia. Ollaan mutsin kanssa kahdestaan kotona tämä viikonloppu ja tämä halusi tilata jotain hyvää safkaa. No, sushi on kuitenkin ihan terveellistä. Olisihan se voinut haluta vaikka pizzaa.




En mä tiedä, ei mulla kai muuta. Tää oli lähinnä tällainen nopea tilannekatsaus, oon ollu jotenki taas ihan omissa maailmoissani viimepäivät...



<3 Daisy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti